Jag får inte Lotteri24s e-mails. Hur kan jag åtgärda det?

Om du inte får dina e-postmeddelanden från Flukys.se så kan det finnas flera anledningar till detta. Om du t.ex. har ett Outlook-konto (Hotmail, MSN, Live, osv.) så kan du uppleva problem med att motta våra e-postmeddelanden.

Kontrollera spamfiltret i ditt e-postkonto och se till att e-postmeddelanden från Flukys.se inte av misstag hamnat i SPAM-mappen eller Skräpposten. Du är själv ansvarig till att lägga till e-postdomänen '@Flukys.se' som en säker avsändare. De automatiska e-postmeddelandena skickas till dig från e-postadressen noreply@Flukys.se.

Om du fortfarande inte får e-postmeddelanden från Flukys.se, vänligen kontakta din internetleverantör för att undersöka om leverantören eventuellt blockerar e-postmeddelandena från oss.

Vägledning för Outlook:
1. Logga in på ditt MSN-konto.
2. Klicka på 'Inställningar' uppe i högra hörnet.
3. Hitta punkten 'Förhindra skräppost' och klicka på 'Betrodda och blockerade avsändare'.
4. Klicka på 'Betrodda avsändare'.
5. Skriv in '@Flukys.se' i fältet och tryck på 'Lägg till i listan > >'.

Vägledning för Gmail:
1. Logga in på ditt Gmail-konto.
2. Klicka på 'Inställningar' uppe i högra hörnet.
3. Klicka på 'Filter'.
4. Hitta texten 'Skapa ett nytt filter' längst ner på sidan.
6. Skriv in 'Flukys.se' i fältet.
7. Klicka på 'Skapa filter'
8. Markera ’Skicka aldrig till Skräppost'.
9. Klicka på 'Skapa Filter'.

Nu kommer du framöver få alla e-postmeddelanden som skickas från Flukys.se till din e-postadress. Skulle du mot all förmodan fortsättningsvis inte få e-postmeddelanden från oss är du välkommen att skriva till vår kundtjänst.